Forum www.eiahg.fora.pl
Forum Gildi EiA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tankowanie druidem- kompendium wiedzy.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.eiahg.fora.pl Strona Główna -> Z innej beczki xd
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FORADIL
Członek gildi



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z brzucha mamy... kęty\ KrK

PostWysłany: Pią 23:11, 22 Paź 2010    Temat postu: tankowanie druidem- kompendium wiedzy.

Jako samozwańczy class leader druida podejmę się pokrótce napisania krótkiego poradnika na temat duida tanka (bo tylko na takim druidzie się poniekąd jako tako znam). Zdecydowałem się na napisanie tego pod wpływem rozmowy z Aillem i Tribalem. Nie odpowiadam za odpowiednie zformatowanie tekstu. Oryginał napisany w Wordzie (jeśli komus zależy mogę posłać na mail) i tam jest wszystko ślicznie. Poświęciłem na napisanie tego cały wieczór (ok 3 godziny). Mam nadzieję że się przyda komuś... Jeśli coś pominąłem proszę, zwróć mi na to uwagę. Drzewka talentów nie zamieszczę, bo nie znalazłem żadnej strony na której mógłbym je rozpisać. W razie dodatkowych pytań ( w tym o talenty) zapraszam w grze na whispa. Z chęcią odpowiem, pokaże, doradzę.


1. Wstęp
U Druidów tanków należy zaznaczyć dwie ważne cechy. Pierwsza, utrzymują aggro po przez zadawanie dużych obrażeń: druidzi tankowie robią znaczny damage pomagający szybciej wykończyć bossa. Druidzi dostarczają kilka świetnych buffów zwiększających możliwości bojowe swojej grupy. Druga cecha i na prawdę unikalna to zdolność druidów tanków do dobrego dpsowania w gearze pod tanka, dzięki czemu gdy main tank padnie dpsujący druid tank może uchronić przed wipem. W przeciwieństwie do warriorów i paladynów druidzi tankowie nie muszą zmieniać gearu by móc dpsować. Oczywiście feral druid ubrany w itemy pod dps wykręci znacznie więcej dpsu niż druid tank w gearze do tankowania jednak umiejętność druidów tanków do dpsowania jest niewątpliwie zaletą.
Bedac Feral Tankiem musisz spelniac pare warunkow. Wszystkie sa tak samo wazne. Utrzymywac aggro tak, aby nikt nie musial sie stopowac z DPS'em, jesli przeagruja to tak naprawde ich wina. Jesli lejecie to za dlugo dlatego ze nie mozesz wbic dobrego aggra to wina lezy po twojej stronie. Defens - Statystyka ktora musisz podciagnac. Boss ma szanse na Crita rzedu 5,6%. Aby byc uncritabel musisz dozbierac tyle Defensa, aby wskazywalo 5,6% ( na naszym serwerze niewykonalne). Przejdzmy do Arma. Armor Cap wynosi 75% wiecej miec nie bedziesz, osiaga sie go przy 35 880. Pamietac nalezy ze Armor zmniejsza jedynie obrazenia fizyczne, caster bedzie walil w ciebie bez zmian, wiec musisz miec odpowiednia ilosc HP. Na Normal/Hero tak 12k powinno wystarczyc. Na Kara 13-14k. Na reszte raidow kolo 15-16k. Wszystko oczywiscie self buffed.


2. Gear
W jakie staty inwestować? Już mowię. Na początek garść informacji:
1 STR = ~2 AP
1 AGI = ~1 AP
1 AGI = 0,05% Crit
1 AGI = 0,07% Dodge
1 Dodge raiting = 0,05% Dodge

Nas interesuje wszystko co ma stamine, agi i str. Preferuje jednak wyzszosc AGI od STR. AGI dodaje nam Crita, AP, Dodge. Zapewne jak zuwazycie STR daje nam powaznego kopa w AP, jednak wedlug mnie lepiej poswiecic to dodatkowe AP na rzecz Crita i Dodge. Tak wiec pakujemy w AGI>STR>STA.
Interesujace nas rzeczy zazwyczaj koncza sie na "of the Tiger", "of Strength", "of the Bear" (przynajmniej na początku)

Na sam początek żeby zacząć efektywnie tankować instancje normal chyba najlepszym setem jest clefthoof ([link widoczny dla zalogowanych] ). Można go czasem kupić na AH, najlepiej jednak wybrac się na krówki w nagrand, pozbierać z nich skóry (jeśli się ma spinning) i uszyc samemu (jeśli ma się leatherworking). Ringi/necklace/cape/trinkietki - tankerskie, takie jak dla warra(te z shield block'em lub parry rate są bezużyteczne) bo nie działa to w miśku podobnie jak Chance on hit.

!!!BARDZO WAŻNE!!!

Za używanie broni z Chance on hit grając druidem grozi Ban!


Pozostałe itemki :

Ad 1.
podaje kilka propozycji, bo są one porównywalnie dobre, a w ten sposób każdy może sobie wybrać co woli)

Ad 2.
Pogrubione zostały te itemki których ja sam używam, tak dla ciekawostki)

Bronie:
Zanim wymienie propozycje trochę o tym opowiem:

Generalnie zakladamy to co jest lepsze. Nie patrzymy na ich DMG, DPS. To nie wplywa na sile naszych ciosow. Ta bron ktora daje nam wiecej AGI/STR jest lepsza od tej ktorej bonus jest mniejszy. Na poczatku (do 30-40) bronie zazwyczaj daja tylko STR, potem to sie zmienia i mamy cala palete itemow ktore mozemy zalozyc.
Na 70 lvl bronie ktore beda nas interesowac beda nam dodawac "Feral Attack Power". Z tego dodatkowego AP bedzie mozna skorzystac jedynie w formie kota i miska.
Warto przypomniec ze druid w formach nie korzysta ze skilla w broniach. Skill w broniach wbija jedynie bez formy, jednak nie widze wiekszego sensu zeby cos takiego robic. Dobrze jest wybierac itemy ktore ilosc arma maja na zielono (sa one stworzone dla feral druta

Propozycje broni:
- Earthwarden (Exalted z Cenarion Expedition)
- Feral Staff of Lashing (Heroic Botanica)
- Braxxis' Staff of Slumber (BoE)
- gladiator maul (27000 honor points + 40 marek z AV)

Cloaki:
- Slikk's Cloak of Placation (Badge)
- Gilded Thorium Cloak (Karazhan)
- Resolute Cape (Craft)
- Thoriumweave Cloak (Mechanar)

Ringi:
- Violet Signet of the Great Protector oraz wcześniejsze (Reputacja z Karazhanu)
- Ring of Unyielding Force (Badge)
- Iron Band of the Unbreakable (Durnholde)
- Mok'Nathal Clan Ring (Rampartsy)



Trinket:
- Badge of Tenacity (BoE) - jeden z najlepszych druidowych trinketów w grze, a już na pewno dla kogoś kto jest poniżej T6 gearu
- adamantite figurine ( niestety nie pamiętam skąd)
- battlemaster determination (Badge)

Head:
- cowl of beastly rage ( Badge) z glyphem z keepers of time
- Stylin' Purple Hat ( skinning) \\raczej na poczatek
- headress of the sleeper (czy jakoś tak) (AH)

Pas:
- Tree menders belt (rampy hero)
- Waistguard of the great beast (badge)

Spodnie:
- Midnight legguards (slave pens hero)
- shallow grave trousers ( badge)
To niby nie jest typowo pod tanka ale innych nie znam

Buty:
- Footwraps of Wild encroachment (badge)
- Zierhuts lost treads (karazhan)

Idol:
- Idol of terror ( badge) \\ zdecydowanie najlepszy
- Idol of ferocity (blackrock depths)
- Idol of the wild ( quest w hellfire)

Naramy:
Właściwie to nie mam pojęcia. Ja najpierw używałem dragonhide z s0, teraz dragonhide z s1.

Chest:
- vestment of hibernation (badge) \ nie podam wam innych bo nie znam.

Neck:
- living ruby pendant (AH)
- necklace of juggernaut (badge)


3. Enchanty:

Helm - Glyph of the Defender

Cloak - Enchant Cloak - Greater Agility

Chest - Enchant Chest - Exceptional Stats
Bracers - Formula: Enchant Bracer - Fortitude lub Enchant Bracer (12 stamy bralbym podczas gearowania, +4 stats zostawilbym raczej lepiej ubranym tankom.)

Gloves - Formula: Enchant Gloves - Superior Agility

Legs - Nethercleft Leg Armor

Boots - Formula: Enchant Boots - Boar's Speed
Weapon - Formula: Enchant 2H Weapon - Major agility



4. Rotacja spelli

Rotacja jest banalna. Poprostu musisz utrzymywac wszystko, co masz na mobie i uzywac mangel jak tylko zejdzie CD. Enrage >Feari Fire> Mangel>Demoralizing Roar>Lacerate do 5>Spam Maulem i Swipe, jak Manglel nie ma CD to walisz. Tak to wygląda póki nie masz dobrego gwaru, i boss błyskawicznie nabija ci full aggro. Jesli masz już dobry sprzet, duzo dodge i boss cie nawet nie trafia, musisz zaczac oszczedzac. Maula uzywaj tylko jesli widzisz ze DPS zbliza sie w treathcie, Swipe z rozwaga, generalnie tylko na początku bicia kilku mobków. Mangel jednak bez zmian (jak jest to walisz).
Na targecie musi byc nonstop: Feari Fire, Demoralizingg Roar, Lacerate o debuffie z Mangel nawet nie bede wspominal bo to powinno byc jasne.
Najwiekszy blad tankow na hero to trzymanie sie nonstop jednego targetu i myslenie ze Swipe na nastepnych zalatwi sprawe. Otoz nie. Prawie nonstop powinienes żąglować targetami z dosc mocnym akcentem na jednak tego glownego moba. Na main targecie utrzymywac pomimo rotacji Lacerate, Feari Fire i Mangle. Jesli jakis mob ucieknie odrazu uzywac Growl'a, jesli masz go na CD uzyj na uciekajacym mobie Mangel, jesli i to masz na CD wal Bash'a, jesli wszystko jest przeciwko tobie i nic z tych rzeczy nie pomoglo wal Challenging Roar, teraz wszystkie moby powinny do ciebie wrocic.
Generalnie nic specjalnego to tankowanie, musi ci sie zalaczyc takie wewnetrzne ADHD i wystarczy spamowac wszystkim co masz.

5. Formy
Grając druidem masz do dyspozycji kilka form przemiany przydatnych nie tylko w walce.

Druid jest odporny na Polymorph w każdej formie, lecz jako humanoid nie.
Zmiana z formy humanoidalnej, na której działa Polymorph, w dowolną zwierzęcą formę przerywa działanie Polymorph.
Przemiany również przełamują większość efektów spowalniających (jak Slow albo Hamstring) oraz zatrzymujących (Frost Nova albo Entangling Roots).
W zależności od formy, druid jest traktowany jako humanoid (Caster i Moonkin), bestia (mis i kotek) albo elemental (drzeffko), oraz jest podatny (lub odporny) na różne rodzaje czarów. To samo dotyczy wykrywania przez łowców.
Forma nie jest aurą (buffem) lub magicznym efektem, więc nie może być usunięta (dispelled)
Mana regeneruje się z normalną prędkością. Czary spalające manę takie jak "Mana Burn" nie zabierają many, jednak "Viper Sting" działa również po przemianie. Jednakże może być usunięta jak zwykła trucizna.
"Chance on hit" efekty, takie jak the Green Whelp Armor's sleep czy Moongose wciąż będą aktywne.
Bonus ataku broni i broń z enchantami dps nie działa. Jednak bonus do ataku broni z pierścieni wciąż jest aktywny. Przedmioty, które mają "Equip:" działają w formach.
Broń ręczna nie daje żadnych bonusów do ataku formy.

Bear form
Nisko levelowa forma. Może przyjmować na siebie obrażenia lub odciążać wojowników podczas tankowania, bonus do Armora wystarcza, by wartość pancerza Leather równało się wartości pancerza Mail. Na wyższym levelu nie używamy już jej. Co więcej uważamy by przypadkiem nie włączyć jej zamiast Dire Bear.
Dire Bear form
Ulepszona wersja Bear Form, która wygląda tak samo jak zwykły Bear Form, ale ma większą premię do pancerza i ilości życia, nadaje premię równą zbroi Plate.

cat form
Słodki kociaczek z możliwością prowla ( odpowiednik stealtha u Rogala) który pozwala nam zniknąć w cieniu i przemykac się niezauważonym przez wrogów (no prawie). Na wykrycie druida w prowlu maja wpływ:
- Czar palladyna konsekracja
- aura warlocka paranoia
- czar łowcy flara
- holo gogle z engineringu
W tej formie druid dps’uje i expi.

Moonkin (zwany boomkinem)
Forma rzucająca czary. Daje ludziom w party 5%-ową premię do szansy na krytyczne uderzenie. W tej formie Druid może rzucać tylko czary Balance i Remove Curse. Koszt Many jest zmniejszony o 20%.

Drzeffko
Ta forma zmienia druida w Drzewo Życia. Zmniejsza koszt zaklęć HoT o 20%, członkowie party w zasięgu 45 jardów otrzymują bonus do leczenia w postaci 6%, a Druid może rzucać tylko Swiftmend, Innervate, Nature's Swiftness, Rebirth i czary z działu Restoration.


Aquatic form
Dzięki questowi na poziomie 16, dostajemy formę wodną, która pozwala na oddychanie i podróżowanie z 50% większą szybkością pod wodą. Quest niestety nie jest pokazywany w Quest helperze, ani w carbonite. Żeby go zrobić należy poszukać go w Internecie.

Feral swiftness
nie jest to forma druida, ale potraktuje to jako formę. Na 21 poziomie, dobrze zainwestować dwa punkty w talent Feral Swiftness sprawiając, że druid w formie kota będzie o 30% szybszy niż normalnie. (Dash może zwiększyć tę prędkość do 70% na 15 sekund na poziomie 65).

travel form
Na poziomie 30 druid może używać formy geparda (podobny do chestera z cheetosów), która jest o 40% szybsza od normalnej szybkości ruchu. travel forma może być rzucona w trakcie walki, co jest niezłym sposobem na ucieczkę gdy coś się źle potoczy (przy wipe niekoniecznie bo instancja traktowana jest z reguly jak pomieszczenie zamkniete, a w takim nie mozna uzywac travel formy). Ma też ona zastosowanie na Warsong Gulch i eye of the storm dzięki czemu można szybko przenieść flagę do swojej bazy.

flight form
Na poziomie 68 kupujemy formę latającą. Ta forma jest tak szybka, jak normalny latający mount, ale ma dodatkową zaletę - jej użycie jest natychmiastowe. Dobrym przykładam wykorzystania tej formy może być uniknięcie obrażeń od upadku (o ile nie jestes w trakcie walki) przez zmianę formy przed uderzeniem o ziemię (swoja drogą to świetna zabawa xD ). Dodatkową zaletą jest również to że jest ona dostępna szybciej niż dla innych klas. Wymaga posiadania umiejętności Riding na poziomie 150. Dodatkowo, po nauczeniu się tej formy otrzymujemy gratis ulepszenie Riding-u do poziomu 225.

Swift flight form
Po zakupieniu Artisan Riding (5000g) i wykonaniu kilku questów, Druid otrzymuje Swift Flight Form, która jest tak szybka jak epicki mount latający (znów z zerowym czasem rzucania). Po wykupieniu tej formy otrzymujemy też możliwość przywołania Anzu- dodatkowego bossa na SL, i otrzymujemy trinket zwiększający szybkość w formach latających.



Dla zainteresowanych- BONUS!
Przyznam się, że skopiowane z wowiki, ale ja sam nie mam aż takiej wiedzy.
Historia druidów dla tych którzy chcą wiedzieć o swojej postaci więcej niż potrzeba do gry.


" Jesteśmy strażnikami równowagi, teraz i na zawsze, gdy Malfurion leży w Śnie. Nigdy tego nie zapomnij. - Kal z Dolanaar "

Druidzi to opiekunowie świata którzy chodzą ścieżkami natury, podążając wiedzą Starożytnych i Cenarius'a, lecząc i pielęgnując ten świat. Dla druida, natura to delikatna równowaga działań, w których nawet najmniejsza nie rozwaga może sprowadzić huragan na spokojne niebo. Druidzi czerpią swą moc z tej dzikiej energii, używając jej by zmieniać swą postać i rozkazywać siłom natury. Dawno temu druidzi opanowywali moc jednego wybranego zwierzęcego totemu. Od inwazji Płonącego Legionu większość druidów przeprowadziło szereg reform, w tym zachęcali do studiowania mocy wszystkich totemów. Druidzi którzy tak robili nazwali się Druid of the Wild.
Historia

Według legend taurenów, Cenarius nauczył ich jako pierwszych o Druidyźmie. W zasadzie Malfurion Stormrage był pierwszym śmiertelnym druidem i najlepszym uczniem Cenariusa. Jednakże jest możliwe, że Cenarius mógł poznać i zaprzyjaźnić się z taurenami.

Prowadził Nocne Elfy przez Wojny Starożytnych i następne, długie lata. Wraz ze stworzeniem Drzewa Świata Nordrassil druidzi Kaldorei zostali związani z Yserą i jej królestwem - Szmaragdowym Snem, w którym spędzali wieki swojego nieśmiertelnego życia. Krąg Cenarion został utworzony jako rząd społeczności druidów, oparty na ich uświąconej Księżycowej Polanie.

Zamknięci w letargu w swoich kurhanach przez pokolenia, druidzi zostali przebudzeni, żeby walczyć z Płonącym Legionem podczas ostatniej inwazji. Po klęsce Archimonda druidzi postanowili zostać w realnym świecie i pomóc go odbudować. Atak Legionu pozostawił straszliwą bliznę na naturalnym porządku, który druidzi postanowili wyleczyć.

Taureni niedawno dołączyli do Nocnych Elfów w Kręgu Cenarion. podczas wojny, Malfurion zaprzyjaźnił się z Hammulem Runtotemem i nauczył go druidyzmu. Później Haamul został pierwszym taurenem w Kręgu Cenarion i arcydruidem taurenów.

Cenarius czuwa nad wszystkimi druidami. Jednakże każda grupa ma własnych, specjalnych patronów, a niektóre posiadają umiejętność transformacji w istotę przypominająca patrona. Wielu druidów za towarzyszy ma zwierzę podobne do patrona.

Druidzi należą do wielu różnych organizacji, np. Krąg Cenarion, Ekspedycja Cenarion, Druidzi Szponów, Druidzi Pazurów, Druidzi Dziczy, Druidzi Kłów, Druidzi Rogów, Druidzi Polany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FORADIL dnia Sob 5:03, 23 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wrand
Członek gildi



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:37, 23 Paź 2010    Temat postu:

A więc tak. Wszystko okej ale jednak mam pewne zastrzezenia. Grałem troszke drutkiem nawet wiecej niz troszke. I mysle ze itemki powinienes inaczej troche dobierac. Tzn. AGI>Dodge/Stama>Reszta. A teraz mowie dlaczego. Po pierwsze STR nie jest Ci w ogole potrzebny, oczywiscie w lepszych itemkach jest on ale gemy i enchanty lepiej dawac agi>stama. Po drugie jesli bedziesz mial całkiem duzo dodga i stamy, tzn. okolo 40+ dodge i 12 k hp unbuffed. To bossy na kara albo ZA oczywiscie mele, bede trafiac Cie co drugi albo 3 hit najszybciej. Co oznacza ze nawet jak trafisz na castera to nie zdejmie Cie odrazu na hita bo z buffami bedziesz mial jakies 16-17 k hp i 45% dodge+ idol ktory daje Ci 60 agi z tego co wiem;d Sadze tez ze nie oplaca sie dawac w ogole w defense rating bo lepiej jest dac w agi albo nawet w stame. Po co Ci ogolnie defense? Nie masz tarczy nie masz parry wiec tylko po dodge? A dodge daja on naprawde marnie wiec jest zbedne calkowicie;d Pominalem bardzo wazna kwestie dotyczaca STR, mianowicie, po co Ci Str jak agi daje rowniez ap oraz daje critika, a co sie rowna, że aggro bedzie jeszcze lepiej nabijane nizbys dawaj w str. Dlaczego? Mniej wiecej co drugi hit bedzie critikem a wiec bedziesz nabijac takie aggro ze nie masz jego przebic nawet lock;) Dziekuje za wysluchanie;) Byc moze zamotałem sie troche w mojej wypowiedzi ale licze na wybaczenie:)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wrand dnia Sob 13:40, 23 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FORADIL
Członek gildi



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z brzucha mamy... kęty\ KrK

PostWysłany: Sob 13:47, 23 Paź 2010    Temat postu:

To sa zastrzeżenie jedynie do gemów. Enchanty są pod agility. Nie przyznaje ci jednak racji, jakoby dodge był ważniejszy niż str. Wiekszy dodge = mniej rage. Tank druid bez rage nie zrobi nic. To nie warior który załączy sobie stance który mu generuje rage cały czas. Poza tym bez atack power nie nabijesz efektywnie threata, a str daje relatywnie wiecej AP niz agility. I wreszcie itemy i enchanty dodające dodge są dość rzadkie, wiec łatwiej znaleść coś pod defa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wrand
Członek gildi



Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:11, 23 Paź 2010    Temat postu:

Widze ze chyba krótko grasz druidem. Po pierwsze to nie sa tylko zastrzezenia do gemów ale tez i do itemkow. Po drugie- druid nabije jakies 3 razy wiecej rage przy uderzeniu w mobka niz warrior, co sie rowna ze masz prawie ciagle rage do nabicia aggra. Gdzie dochodza czasami jeszcze uderzenia w Ciebie. Po trzecie Agi daje o polowe mniej ap niz STr to fakt ale STR nie daje critika, a Agi tak. A wiec masz o polowe mniej ap ale masz duzo critika co sie rowna ze co drugi hit to critik. A to sie rowna ze masz wiecej rage do nabijania aggra i jest dobrze. Po czwarte i chyba ostatnie- nie daje sie enchantow pod dodge tylko agi bo daje wiecej dodga, itemkow tez nie zbiera sie pod dodge tylko pod AGI>Stama, Enche rowniez daje sie pod dodge. Ringi mozna brac pod agi stama ewentualnie dodge stama, bo takie rowniez sa i to latwo dostepne. Tak samo Trinki mozna jeden wziac z trashy z ssc a drugi z moro z kara bo jest bardzo dobry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FORADIL
Członek gildi



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z brzucha mamy... kęty\ KrK

PostWysłany: Sob 17:05, 23 Paź 2010    Temat postu:

czekaj czekaj. cofnij sie troche wstecz i przeczytaj jeszcze raz.
napisalem ze preferuje wyzszosc agility nad strengem. Zgadzam się z tym co piszesz jak najbardziej. przyjrzyj sie itemom, i enchantom tam wypisanym. większość z nich to agility.
P.S.
Gram druidem juz prawie dwa lata


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FORADIL dnia Sob 17:08, 23 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fawwoi
Rekrut



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:31, 05 Sie 2016    Temat postu:

dobre

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.eiahg.fora.pl Strona Główna -> Z innej beczki xd Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin